Menu
Καλάθι

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Για να δημιουργήσετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

Δημιουργώντας έναν λογαριασμό Thespis Jewellery μπορείτε να ελέγξετε το ιστορικό παραγγελιών σας, να αποκτήσετε πρόσβαση στη λίστα επιθυμιών σας, να ενημερώσετε τις προτιμήσεις σας στο ενημερωτικό δελτίο, να λάβετε ειδικές εκπτώσεις και προσφορές και να βλέπετε νέες αφίξεις πριν από οποιονδήποτε άλλο.

Για να κάνετε μια παραγγελία, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών σας. Μόλις είστε ικανοποιημένοι με την επιλογή σας, ακολουθήστε τις οδηγίες στη σελίδα για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. 

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και υποβάλετε την πληρωμή, θα σας αποσταλεί ένα αυτοματοποιημένο e-mail επιβεβαίωσης. 

Εντός 24 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας σας, θα έχετε λάβει επιβεβαίωση μέσω email.

Υποστηρίζουμε τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής: Visa (πιστωτική/χρεωστική κάρτα), Mastercard, PayPal, Αντικαταβολή και Πληρωμή στο κατάστημα. Σημειώστε ότι για την πληρωμή με Visa, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον τρόπο αναγνώρισης που απαιτεί η τράπεζα που εξέδωσε την πιστωτική σας κάρτα.

Θα λάβετε σύντομα ένα email επιβεβαίωσης λίγο μετά την υποβολή της παραγγελίας σας. 

Θα λάβετε επίσης ένα email μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί.

Εντός 24 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας σας θα έχετε λάβει ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας. Σας συνιστούμε να ελέγξετε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. 

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα πληρωμής, συνιστούμε να ελέγξετε τα ακόλουθα:

- Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία πληρωμής σας είναι σωστά.

- Βεβαιωθείτε ότι η κάρτα ή ο τρόπος πληρωμής σας δεν έχει λήξει.

- Βεβαιωθείτε ότι το διαθέσιμα υπόλοιπο στον λογαριασμό σας επαρκεί.

- Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για να επιβεβαιώσετε εάν μπλοκάρει τη συναλλαγή για λόγους ασφαλείας.

Το 3D Secure (γνωστό και ως Verified by Visa, MasterCard SecureCode) είναι ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας για online συναλλαγές με πιστωτική και χρεωστική κάρτα. Έχει σχεδιαστεί για να σας προστατεύει από μη εξουσιοδοτημένη χρήση της κάρτας σας. Όταν πραγματοποιείτε μια πληρωμή στο site Thespisjewellery, ενδέχεται να σας ζητηθεί να εισαγάγετε έναν κωδικό ή κωδικό πρόσβασης μίας χρήσης, τον οποίο θα λάβετε μέσω SMS ή email ή ειδοποίησης εφαρμογής από την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας. Αυτό το επιπλέον βήμα προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας και βοηθά στην αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της κάρτας.

Οι αποτυχίες παραγγελιών μπορεί να προκύψουν για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένων εσφαλμένων στοιχείων όπως ο αριθμός της κάρτας, το CVV ή η ημερομηνία λήξης ή είναι πιθανό η κάρτα σας να έχει συγκεκριμένους περιορισμούς που προκάλεσαν την απόρριψη της συναλλαγής. Εάν η παραγγελία σας αποτύχει, παρόλο που έχετε επαρκή χρήματα, εξετάστε το ενδεχόμενο να δοκιμάσετε μια εναλλακτική κάρτα ή μέθοδο πληρωμής ή επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για περαιτέρω βοήθεια.

Ναι, ωστόσο παρακαλούμε να σημειώσετε τη διεύθυνση που θέλετε να παραδώσουμε το προϊόν.

Αν είναι εξωτερικό θα πρέπει να επιβαρυνθείτε τα επιπλέον μεταφορικά.    

Μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας μεταβαίνοντας στην ιστοσελίδα εδώ.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσω email: Δευτέρα - Κυριακή: 10:00 - 21:00 στο info@thespisjewellery.gr και τηλεφωνικώς στο 210 32 24 546, 

Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας δίνουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Για περισσότερες πληροφορίες για τα cookies http://www.allaboutcookies.org/